Læringsmål 2

2014-03-17 10:07

2. Læringsmål: Linjefag VNT: skitur/tur til Stølen – mad over bål/grill

 

Hvorfor: Via det fælles tredje, hvor oplevelser og samarbejde, er vigtige elementer er formålet at skabe relationer.

 

Hvordan: Jeg vil med min viden og erfaring om aktiviteter om udelivet fra VNT, medarrangere en skitur til Stølen sammen med mine kollegaer på 1B. Der vil blive lavet mad over bål/grill. Derudover vil jeg benytte SMTTE modellen som didaktisk redskab.

 

Hvornår: Dette vil jeg gøre inden den 1 maj. 2014.

 

Hvordan dokumenteres læringsmålet: Jeg vil dokumentere i form af et spørgeskema samt et interview med en af deltagerne. Dokumentation vil blive lagt op på min rejseblog.

 

Faglige kompetencemål, den pædagogiske profession: a, b

CKF’er, fælles for de tre praktikker: a, b

Læringsmål 2

Linjefag VNT og det fælles tredje

2014-06-12 10:35
Det fælles tredje.docx (172,6 kB)