Dagene på BHSS

2014-05-02 12:43

Dagene på BHSS

Jeg er blevet gjort opmærksom på, af en anonym kilde, at der mangler lidt action på min blog. Det kommer ikke til at ske, men jeg kan da fortælle lidt om hvordan det går i det norske.

Det går udmærket, selvom jeg stresser lidt over mine læringsmål og jeg er lidt bagud. Dagene går stille og roligt. Jeg som skabs-autist, synes godt om dagene som ligner hinanden vældig meget. Ugen ser ud ligesom det billede jeg har lagt op af en normal ugeplan. Enten så er jeg med ude på aktivitet, på cirkeltræning, salaktivitet eller i basseng. Sneen er på vej væk og vi har derfor taget cykler i brug i stedet for langrendsski.

For tiden bruger jeg tid på at skrive den tværfaglige opgave. Jeg får skrevet noget værre vrøvl og noget mindre vrøvl. Det er en svær opgave at skulle skrive, da stedet ikke har nogle pædagoger ansat og derfor ikke har samarbejdet med denne faggruppe før.

Ud over det bruger jeg tid på at læse litteratur om det tværfaglige i solen som er kommet meget frem nu.

Foråret i Norge er skørt – Det ene øjeblik er der sol fra en skyfri himmel og det næste er her snestorm. Heldigvis lagde sneen sig ikke, så jeg kan stadig se min terrasse. Det er også lykkedes mig ikke at blive solskoldet.

Udover det har jeg ikke så meget at fortælle. Ellers må i spørge hvis der er noget i er meget nysgerrige efter at vide.