1. Læringsmål

2014-03-12 15:03

1. Læringsmål: Det tværprofessionelle element

 

Hvorfor: På BHSS er der mange faggrupper som samarbejder med det team jeg er tilknyttet. Vi arbejder tættest sammen med fysioterapeut, læge og sygeplejerske. Mit læringsmål er at få kenskab til disse forskellige faggruppers fagligheder.

 

Hvordan: Jeg vil opnå faglig viden og indsigt i disse faggrupper ved at undersøge det tværfaglige samarbejde med en fysioterapeut via iagttagelse/observationer og et efterfølgende interview. Med fokus på/om dennes opgaver og funktoner, samt hvordan vedkommende arbejder tværfagligt. Jeg vil deltage i tværfaglige møder som omhandler det team jeg er tilknyttet. Jeg vil læse relevant litteratur. Disse dataindsamlinger vil yderligere blive anvendt i den afsluttende rapport i det tværprofessionelle element på 7. Semester

 

Hvornår: Dette læringsmål vil have en varighed over 3 uger. Afsluttet inden den 15 juni.

 

Hvordan dokumenteres læringsmålet: Interviewet vil blive transskriberet og analyseret – observationer og de undersøgte samarbejdsrelationer vil blive noteret. Dette vil munde ud i en skriftelig individuel rapport på 3-5 sider der indeholder; en redegørelse for rammerne i forhold til det tværprofessionelle samarbejde i det team jeg er tilknyttet. Herunder en beskrivelse af hvorledes det tværprofessionelle samarbejde er organiseret, en diskussion af muligheder og barriere i det tværprofessionelle samarbejde i forhold til, at forbedre målgruppens livsbetingelser, og det vil fremgå af rapporten, hvad jeg særligt kan bidrage med til at forbedre målgruppens livsbetingelser set i relation med andre professioner.

 

Faglige kompetencemål, den pædagogiske profession: a, b, c, d, e

CKF, den pædagogiske profession: a, b, e, f

 

1. Læringsmål

Det tværfaglige element

2014-06-17 10:45
Evaluering af Det tværfaglige element.docx (126,9 kB)